Emir11 Kizlar kafama çok şiddetli darbe aldım aşırı bir baş ağrısı bulantı boynumumu sağ tarafa yatıramama ve çöküntü var ne yapmalıyım. Eşim işte olduğu için hastaneye gidemiyorum. Yaşadığımız şehir tehlikeli taksiyede binemiyorum
Bilgegamze Emir11 ambulansı arayin tabiki gelip alırlar sizi. Ciddi semptomlar bunlar sonuçta. Darbeyi aldiginiz anda gitmeliydiniz
Aycan5454 Emir11 allah korusun amaç beyin kanaması geçirebilirsin direk ambulansı ara hiç bekleme buradaki kimse doktor değil bilemez çok geçmiş olsun
Sy2019 Emir11 bulunduğunuz yerin polisini arayın taksiye güveniyorsanız durumu anlatın emin olun yardımcı olurlar
gocebebirbayan Deletedmom5284 ambulans her şeye gelmiyor. Ben geçen gün aradım bebeğim nerdeyse baygınlık geçirecekti. Gönderemem ambulans dediler.
Bilgegamze Emir11 canınızın kiymeti nasil olmasın. Sizin minik bir evladiniz var size bisey olursa evde teksin birde ona nolucak lutfen konu komsu birilerinden yardim isteyin. Cok geçmiş olsun
Sy2019 Emir11 canım eşine haber ver gelebilirse gelsın gelmezse de sana yardımcı olacak birini yönlendirir
Sy2019 Emir11 yüksekovadaysan yapmam gereken birşey olursa yaz elimden geldiğince yardımcı olurum bende polis eşiyim