kanatsizminigim 1,5 yaşında ve yaklaşık 2 3 aydır kabızlık ile uğraşıyoruz var mı kesin bir çözümü çok ağlıyor. Doktora götürdüm üç defa ama bir sonuç almadık
Morfrenk kanatsizminigim 1 cennet hurması 1 elma 10 kayısı 10 gün kurusu 1 veya 2 bardak suyla kaynatıp pişirin, kavanoz maması olarak yedirin. Çörek otunu kaynar suya atıp 2 dk kaynatın sonra kapatın üstünü bir şeyle demlensin günde 4 kaşıkta bundan içirin. Gün içinde kaç öğün besleniyorsa mesela 3 diyelim 2 öğünün de yüksek lifli gıda olsun. Bunları bir kaç gün tekrar edin.
bir_melek_annesi kanatsizminigim Kayısı hoşafı yap cnm birde arada zeytinyağı ver eczaneden de kabızlığa iyi gelen bi damla bi şurup falan al istersen birde gediği şeylere dikkat et belki yediklerinden biri kabız yapıyodur
kanatsizminigim Sy2019 onuda denedim şöyle oluyor 3 aydır her zaman bu durum tekrarlıyor. Şurup zeytinyağı fitil hepsini denedik
Sy2019 kanatsizminigim bazı çocuklar tuvalete erken çıkar egitim vermeyi denedin mi hiç tuttuğu içinde kabız olabilir
kanatsizminigim Sy2019 Evet tutuyor. Yani bir kaç günde yapıyor. Biraz yapıyor rahatlıyor sonra bir daha bu böyle bir kaç gün sürüyor. Henüz yürümüyor bile o yüzden tuvalet eğitimini erken diye düşünüyorum
Deletedmom5284 Düzenli olarak kayısı suyu, kayısı yedirin, geceden suda bekletin kurusunu sabah içirin, kefir tüketsin bol bol
Deletedmom5284 kanatsizminigim kızım aşırı kabız bi bebekti kefirde buldum çözümü birde probiyotik damla