Selam güzel anneler sorum başlıkta aslında kısaca yınede anlatmak istiyorum 3 aylık bebeğim var doktorumuz büyük kızımda receteli olarak d vitamini vermşti ilk bir yıl kullandık ama oğluma yazmadı bende malum ilk bir yıl vücut d vitamini üretemediği için güvendiğim bi markanın organic d vitaminini aldım 1 hafta 10 gün oldu kullanıyoruz bebeğim mamayla beslendiği için başlarda kabızlık sorunumuz vardı çözümü gönlük probiyotikte bulduk düzene soktuk artık günde 1 ya da 2 kez çok fazla zorlanıp ıkınmadan yapıyordu kakasını ama 3 gündür yapmadı kakasını kabız bugün çok zorlanrak ağlayarak zor bela yaptı benimde aklıma d vitamini geldı çünkü ekstra başka hiçbişey yapmadık rutinimiz dışında internetten baktım ihtiyaç dışında d vitamini kullanımı kusma kabızlık vs yapabilir dıyor 1 haftadr yıne az az kusmalarımızda oluyor normalde dık sık kusan bi bebek değilidi başına gelen var mı acaba ?