Kızlar sipral takılalı 2 ay oldu ve ilk adetim gayet düzgündü 1 hafta oluyorum ve bitiyor 2. Adetim çok düzensiz oldu 12 gu oldu ve hâlâ kanamam kesilmedi geliyor yani avuç içinden fazla şekilde özür mü sayılıyor şimdi bu ara lekeleri saymıyorum.bile onlar hep devam ediyor du buda ara lekelenmemi yoksa anlayamıyorum da ilişkiye girebilir miyim ki