Bizde öyleydik acaba yanlış bişeymi yaptık bi yerine bişeymi oldu diye düşünüyoduk .etini koparmışız gibi ağlıyodu her altını açmaya başladığımızda kucağımıza alana kadar nefesi kesiliyodu. Ama şuan 3 aylığız ve en çok sevdiği altının açılması çok mutlu oluyo . Başka sebebden ağladığında hemen picamasını çıkarıyorum susuyo altını açınca . Geçicek inşallah