Ozgeruya Ben de oyle kahroluyorum, bazen oglum agliyor annecim yeter aglama diyorum sonra diyorum anneleri de bu yavrularin sesi ciksin diye dua ederken senin dedigine bak. Hasta yavrularimiza bakipta neler var aman sukret demiyorum kiyaslamiyorum kesinlikle yanlis anlasilmasin ama ne cok seyden sikayet ettigimizi anliyorum bu yavrularimizi ve ailelerini gordukce. Allah’im hepsinin yardimcisi olsun, guc kuvvet versin, kampanyalari bitene dek dayanma gucu versin insaallah
🙏