Valla al bendende o kadar.2haftadir basladi bndede.Bebegim 3aylik.sutum kesildi 2hafta once.ve kel kalmama ramak kaldi.ustelik saclar yuzunden canimdan bezdim.dusta gider tikaniyor.avuc avuc dokuluyor ya.tararken ayri kuruturken ayri.cok moralim bozuluyor.boyle 1sene surerse ben garanti kel kalirim😟oglumun bile heryerinde bnm saclarim var🤦🏼♀️Napmak lazim hic bilmiyor.biraz arastirdim sampuan pek bisey yapmiyormus 😏🤷🏼♀️