Mervece0308 benim de oğlum 2 aylık. Doğduktan 4 gün sonra memeyi tutturabildik. O güne kadar aç kalmasın ve biberona alışmasın diye şırınga lar, kaşıklarla yedirdik. Meme uçları, emzirme yastığı gibi türlü türlü uygulamalarım oldu ve en sonunda tuttu. Ancak 10.gününde 3 gün küvezde kaldo ve biberona ve o hıza alıştı. Tekrar zorladıysamda 5 dk dan fazla durmuyor artık mememde. Bende vermeyi bıraktım. Hastane tipi pompa kiraladım ve süt sağıp biberon ile veriyorum(şuan bile sağıyorum) bi süt bi mama şeklinde gidiyoruz. Başta bende sizin gibi düşünüp üzülüyodum ama inanın kendinizi yıpratmaya değmiyor. Rabbim çocuklarımızı korusun 😊