Merhaba güzel anneler eşimin işi sebebiyle daha önce Urfadaydik ordaki ilk evimdede koca koca hamam bocekleri çıkiyordu sonra taşındık kurtuldum . Şimdide İstanbul’a çıktı eşimin tayini acele edip bir ev bulduk 2350 kira veriyoruz rutubet varmış tavanlarinda eşim kaporayi atarken adam sadece bir oda demiş sonra eşim eve bakmaya gitmiş ama aile var ayıp diye gezmeniz odaları dikkatlice bütün tavanlar rutubetmis sarı sarı onada tamam dedik bize siz boyayin dedi elin evi diye girdik boyasız seneye belki lojman çıkar gideriz diye ama az önce banyoda bir hamam böceği gördüm ilk kez heryerim kaşınıyor şuan ne yapipta kurtulabilirim bunlardan şuan 1 ay oldu taşınali 2 bebekle taşınamamda nolur bir yardimci olun