Kızım büyüdüğü için artık çocuk odası takımı aldık bazası 90×200 istikbal de bu ölçüde yatak bulamadım diğer markalarında rahatlığı konusunda emin değilim internetten araştırıyorum şimdilik sizlerin kullandığı memnun olduğu bir marka varsa yazarsanız sevinirim orta sertlikte bi yatak istiyorum daha önce yumuşak kullandık ama pek sevemedi sizin kullandığınız yatak markaları neler yazar misiniz lutfen memnunsaniz eğer birde us sleepy alan oldu mu hic ? Ondan da cok memnun kalanlar olmuş yorumlar olumlu