Hatcerduran öncelikle cok geçmiş olsun bizde ilk doğdugumuzda böyle bir sorunla karşılaştık yaklaşık 7 gün yoğunbakımda kaldı çıktıktan sonra da durum devam etti bu bu problemden dolayı yeterli beslenememekten sarılık geçirdi akabinde kusma problemleri devam etti (sindirme sorunu) (yutma refleks bozuklugu) bizi böyle kandırdılar daha sonrasında evdede bu böyle devam edince ben başka bir doktora götürdüm doktor cocugumun reflüsü oldugunu ve anne sütü alerjisi de olabilecegini söyledi ve bana ar mama önerdi eve geldik önce hem anne sütü hem ar mama şeklinde ilerledim baktım ki bebegim ar mamayı yiyor sindiriyor kusmuyo 20-30 cc görüyorum ama annesi sütü verdigimde 1 saat boyunca kusa kusa kusa telef oluyor ama yine annelik içgüdüsü emzirmekten vazgeçmiyorum 5-6 gün öyle geçirdim daha sonrasında baktım kakasında hafif bir kan gördüm kısacası anne sütünü kestim aptamil ar mama verdim cocugum kendine geldi düzeldi kilo olamaya daha iyi olmaya başladı oluk oluk sütüm vardı cok ağladım üzüldüm ama herşey evladım için diyet yapmayı da denedim ama başarılı olamadım ar mama ile besleniyoruz şu an cok iyiyiz o yüzden iyi araştır belki başka bir sorun vardır