simiyyy Tam yorum yazıyorum reklam tam post okuyorum çat reklam. Eskiden vardı evet ama tahammülü zorlayacak kadar yoktu bu kadar. İmdat ya. Vallaha imdat @adm
Deletedmom_72 simiyyy Ay şimdi açıyordum aynı posttan yeter daaaa.Bide bangır bangır ses çıkıyor kapatmama rağmen 😡
simiyyy Deletedmom_72 telefon sessizde yinede ses çıktı komple yandan kapattım sesi ben de. Zaten zar zor uyuttum çocuğu 😄
Mom544154 Deletedmom4444 haha aynen neydi öyle reklamda reklam. Bayadır googledan giriyorum sıfır reklam
Deletedmom4444 Deletedmom_72 Yok canım cıkmıyor bi ara tekrar uygulamadan gireyim dedim reklamlar illahlah ettirdi tekrar biraktim uygulamayi.
Browni_61 simiyyy Ayni sorun bendede var.5dskikada bir belki cikiyodur.Bide reklami kapatma secenegide yok mecbur izliyorum reklam yüzünden giresm gelmiyo bazn
SevcanEbrar Browni_61 indire tıkla geri dön çarpı çıkıyor hemen. O kadar reklamdan sonra reklam perisi oldum