Seymaay Bebeğim 4 aylık bir haftadır filan sol kolu kızarık baya hatta gün geçtikçe daha da kızarıyor iltihap gibi normal mi nette okudum normal yazıyor ama tam emin olamadım?
seheriko Seymaay 23normal canım verem aşısı yeri öyle oluyor siz sıkmayın sakın zamanla geçiyor . Benim kıızmda 9 aylık olmak üzere daha yeni yeni indi şişi
Ruzgarbebekkk Seymaay biz bi kaç gün önce vurdurduk hemşire bana ilerleyen aylarda falan kokunda kızarıklık kabuklanma yara o tarz bişey olursa korkma bu aşı bizim kolumuzdada olan iz bırakan aşıdan dedi yani normal dedi ama çokta içiniz rahat değilse götürün bi gösterin
gokaybulutbey Seymaay normal canım daha iltihap gibi bişi toplayıp o patlayacak benim ki yedi ay 17 günlük hala daha hafif kızarıklık var
Sumeyye52 Benim de 4 aylık bu gün daha çok belirginleşti kızarıklığı nedenini bende bilmiyorum, şurada bekleyim.
Aygulzumra Bu aşının tuttuğunu gösteriyor verem aşısının endişe etmeyin zamanla geçiyor iz asi izi kalıyor