Damlakuzey05 çift bez önerdi diğer gittiğimiz doktor onu kullandık, ama tekrar kontrole gittiğimizde kendi çocuk doktorumuza çok kızdı bu bi yöntem değil kim önerdi size bunu dedi. Prof.dr dediğimizde şaşırdı ama işe yaradı oturmaya başladı artık çıkartın bezi dedi. Sizin gibi ilk aparat dediklerinde çok ağladım takarken kızım ağladı ben ağladım sürekli ama yanlış takılmış ve sürekli boncuklar atıyordu özellikle uykuda takacaksın dedi ama çocuk gerilmek istedi o sıktıkça boncuklar attı bizimde içimiz rahat etmedi başka doktora gittik. Yine önerirlerse alın derim ben boş yere almış oldum😕