Selamün aleyküm uykusuz analarım 🤱🏻 doğum yapalı hemen hemen 5 ay olucak, lohusa kanamam çok uzun sürmedi yani bi 15 gün falan lohusa kanamam oldu ve çok az az geldi yani ben foşşuur diye bi kanama bekliyordum etrafta duyduklarımdan hatta bi dünya büyük bezi bile almıştım 😅😅 her neyse doğumdan tam lohusa kanamam 40 gün ara ara devam etti ondan 1 hafta sonra regl oldum normalde ilk 2 en fazla 3 gün yoğun bir kanamam olur sonra azalırdı ama her oluşumda deli gibi yoğun kanamam oluyor, hatta öyle ki bi kaç sefer yatağa bulaştığı bile oldu. Bu normal bir durum mu acaba? Yani lohusa kanamam az olduğundan vücut içerde kalan kanı mı atıyor şu an?