Merhaba guzel anneler bebegim 19aylik olucak bazada yatiriyorum kenarlarina yastik koyuyorum dusmesin diye geziyor ve kalkiyor sizler nezaman hangi yasta bazada yatirmaya basladiniz dusurmeden ben cok korkuyorum dusucek diye tek tek yastiklari alim diyorum alissin yatagina ama napsam bilemedim dusmeden yatakta yatmayi nasil ogrenir acaba