Esraince123 Valla diyet derken bir şey yapmadım hastalandım iştahım kapandı ve bunu bahane ettim her şeyi bıçak gibi kestim.
Ben aşırı derecede fast food ve abur cubur tüketen bir insanım, gece kalkıp yemek yiyen bir insanım.
Mutlu olmadığım her şeyi değiştirme kararı aldım açıkçası ve diyetle yemeyi kesmeyle başladım.
Sabah iki haşlanmış yumurta, beyaz peynir, maydonoz, dereotu ne yeşillik varsa yiyorum, bir bardak çayla beraber.
Ara öğün yapılması gerekiyor ama ben yapamıyorum kızımla ilgilenirken acıkıp bir kase çorba içiyorum.
Kahve çok içerim mesela bağırsakları güzel çalıştırıyor yanında hurma ya da kuru incir.
Akşama da ne yemeğim varsa azar azar yiyorum ekmek kesinlikle yok.
Bu şekilde yani 🤗