Kızlar saçlarım çok kalın ve boyalı ombre. Fakat bebekten dolayı fırsat bulup öyle bakım yapamıyorum ve haliyle fazlasıyla dökülme de var. Tararken çok zorlanıyorum açamıyorum saçımı yada açana kadar bi dünya saçım yolunup gidiyo. Acaba ne kullanabilirim saçıma kolay taranıp yumuşaması için. Teşekkür ederim şimdiden güzel anneler 😍😊