Edabulut biz hastanede yaptidik, dogumu yaptigim ozel bir hastanede, 1. Doz 202tl odedik muayene haric. Tabi benim burda bi malligim oldu, ben asinin hepsini bir aliyoruz doz doz yapiyoruz ve hepsi 280 diye anlamisim araştırmalarimda. Kime sorsam 280 diyordu 😂 ama bu fiyat 2 dozlu olan asini her dozu icin gecerliymis. 3 dozlu olan da 200tl işte. Odeme yapinca ayildim 😂😂😂 esime surekli emin misin ya oyle degildi falan diyorum, eczaneyi aradim sordum aydinlandim