Kızlar kızım 11 aylık çok şükür gelişimi iyi maşallah. Bu hafta ama atak mıdır nedir çok mızmızdı. Her şeye bağırıyor, ağlayarak istiyor. Bugün başka bi bebek geldi evimize elinde 40 gün yerde dursa kızımın bakmayacağı bi oyuncak vardı, kızım bi bağırdı veeeeğğğğ diye elinden çekti aldı. Bunu bi haftadır yapıyor bağırarak ver diyip istiyor her şeyi. Hoşuna gitmeyen bişey olunca çığlık atıyor, ağlıyor. Huy eder mi bunu? Ne yapmalıyım ? Akrep burcu bi de şimdiden belli ediyor kendini 💆🏻♀️ Parkta mesela dün gittik elimi tutmuyor 😅 elimi tutmadan koşuyor ordan oraya elini tutmaya çalışınca yere oturuyor 💆🏻♀️