İğne yaptırmanıza gerek yok arkadaşlar.uyuşmazlık iğnesi dediğimiz şey, annenin negatif babanın pozitif olduğu durumlarda, bebeğin pozitif kan grubunda olma olasılığı yüksek olduğundan yspılır.gebeliğin 2. ve 7. Ayında yapılıyor.ama anne pozitif bebek negatif ise iğne yapılmasına gerek yoktur.hiç bir sorun olmaz