Merhaba kızlar, bebeğim tam 9 aylık, hep anne sütü aldı birkaç aydır da ek gıda + anne sütü olarak ilerliyorduk fakat artık işe başladım, bakan teyze de ilk gün çok ağladı vs dedi içim gitti. Ben de günde 1 kere mama vereyim dedim öğle uykusundan önce ya da uyanınca fakat kac cc vermeliyim hiç yazmıyor ne kadar vermeliyim bilen var mı. Sabah işe gitmeden ve akşam gelince gene de meme emiyor. Gün içinde de ek gıda mevcut yardımcı olursanız çok makbule gecer, teşekkürler