Mrctttt Merhaba anneler oğlum 32 aylık doğduğundan beri sallayarak uyutuyordum artık bacaklarım sallayamıyor ağırlığından dolayı ama asla sallamadan uyumuyor akşam uykuya geçiş yapmaya başladık mı çığlık çığlığa ağlıyor her akşam bunu yapıyor artık napcamı şaşırdım lütfen akıl verin öğlen sallamadığım zaman yanına yattığımda uyumuyor öğlenleri uyumamasına rağmen gece 12 ye kadar uyumuyor sabrım tükendi artık napcamı şaştım birde tek başıma büyütüyorum oğlumu ailede 2 saat olsun bakan yok. Lütfen akıl verin
Bentabijii Mrctttt benim oğlum da 30 aylık aynılarını yaşıyoruz gece uyanırsa yine sallanmak ister.Konuşması nasıl acaba bu arada ?
mavilimor Mrctttt canım el mecbur sallamıyorum diyeceksin ve brakacaksın. Evet bir süre zor olacak belki 1 ay düzeni şaşacak ama yapmalısın. 32 aylık olmuş az buzda değil. Bi arkadaşımın kardeşi kendini ilk okula kadar sallatmış. Yani delirirsin böyle giderse. Sık dişini bırak nasıl nerde uyursa uyusun. Elbet uyuyup sızıp kalacak. Ama ağlayarak ama isteyerek. Sonuçta bu onun iyiliği için
Hep_mi_uykusuz Mrctttt Hep memede uyuyodu benjmki bir kere sallim dedim ayaklarini bi gerdirdi karnimi yirtcakti bi daha denemdim bile.
Mrctttt Bentabijii yani derdini anlatabiliyor karşı taraf anlamasa da ben anlayabiliyorum ne söylediğini. Ama akıcı bir konuşma maalesef yok sizin nasıl
Mrctttt Bentabijii sinirlerim alt üst oldu artık ağlamasından. Mesele bekliyorum uyuycakmı diye saat geç olduğunda umrunda değil. Yatağımıza geçtikmi kopuo kiyamet. Ben ordan sinirleniyorum kendı kendıme sorguluyorum nerde yanlış yapıyorum diye. Babası Bi taraftan en sonunda eşimle ben tartışıo olarak buluyorum kendimi. Gerçekten çok bunaldım
Bentabijii Mrctttt benimde aynı maalesef derdini anlatacak kadar çok detaylı konuşamıyor.anne gel, su ver,hadi adda vs vs bazı kelimeleri çok net değil 😩 ve aşırı inat huysuz mızmız.Gece kalkar çoğu zaman ağlama krizleri çok zor geçiyor bu zamanlar…
Bentabijii Mrctttt ben de çok bunaldım çok iyi anlıyorum sizi insan çok yıpranıyor bir de benim 7 aylık kızım var 😩 ama çevremdeki bebeklerini sallayanlar 3 3,5 dan sonra anlıyorlar ihtiyaç duymazlar diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum.İnşallah kendi uyudukları zamanları da görürÜz 🙏🏻
Bentabijii Mrctttt bizim komşular neden böyle ağlıyor neren sürekli ağlıyor diyor.Her hangi bir şey ağlayabiliyor ve ben 15 yıl yaşlanmış hissediyorum 😩
Mrctttt Yigitefem nerden buluyorlar bu kadar enerjiyi bilmiyorum. Elimden tutan olsa Bi nebze sakin olcam ama o da yok. Sabahtır uyumadı hiç illa saat gece 1 olacak
Yigitefem Mrctttt bidaha çocuğum olunca büyük konuşmuyorum asla sallamaya alıştırmycam belime kadar uyuşuyorum sallamaktan
Bentabijii Mrctttt ben de çok pişmanım 😩 annem de kızıyor yatağına yatır pış pış müzik aç yanında bekle elbet uyur diyor.
Mrctttt Bentabijii resmen kalbim sıkışıyor bacaklarım kasılıyor. Rabbim güç kuvvet versin. Ev hanımıyım birde evin işi bitmiyor
Mrctttt Bentabijii çok haklı anneniz ah bide o ağlama kriz olmasa 🤦 koydum yatağına kapattım ışığı ağlıyor şuanda sessizce bekliyorum. Arada bir oğlum uyuyalım artık ağlama yat hadi yun gözünü diyorum bakalım 🤲🤕
Bentabijii Mrctttt ben de ev hanımıyım .Eşim bu yıl evden çalışıyor çok üzülüyorum sana diyor.Çok zor ev hanımlığı keşke durumum olsa yanına her gün yardımcı alsam diyor insan yakından analiz edince anlıyor ne kadar zor ev kadınlığı 😂 bebekten önce çalışırdım tatilsiz ama böyle yorulmazdım.Allah yardımcımı olsun
Mrctttt Bentabijii sende dene yatağına koy eğer sakinse ışıkları kapat. Biyerde başlamak gerekiyor inan yoksa nereye kadar sallıycaz
Mrctttt Mrctttt Yigitefem ah o bidaha sallamıycam pişmanım cümleleri kaç annemizin dilindedir bu saatlerde 🤦 gününüz nasıl geçiyor peki yorulacak aktivite yapıyormısunuz belki yorulmuyordur
Mrctttt Yigitefemşimdi karanlık diye yatağında uykuya daldı çok şükür peki gündüz nasıl olacak. Öğlen uykusunu kesmeli miyim