30 aylık Oğlumun bir çok kelimesi var bazı kelimeleri ben anlamasam da baya baya konuşuyor.İkili cümlelere geçti anne aç,baba kalk,anne kaka,anne al,baba ver vs gibi.aç kelimesi mesela AP diyor su ver derken gı be diyor.Sayıları bilmiyor ben üstüne pek düşmedim ama bu aralar öğretmeye çalışıyorum diki,altı diye sayıyor diğerlerini söylemiyor.Renkleri de öyle bilmez.Adeda setini yapıyoruz hemen hemen hepsini söyler yakın uzak büyük küçük ve renkler hariç.Kendi yemeğini yer komutların hepsini bilir konuşulanları anlar hepsini,vücut bölümlerini bilir,blokları küpleriyle oynar suyu çok sever,boyama yapar az da olsa.parka gideriz çocuklarla oynar kumla oynar vs sizinkiler nasıl.Aşırı inatçı bildiği şeyleri bile yapmıyor hatta konuşma konusunda da inat ettiğini düşünüyorum 🤨 sizin çocuklar nasıl.Gelişimi için neler yaparım tv telefon yok tavsiyelerinizi bekliyorum lütfen