Kızlar dün kızımın aşısı vardı sağlık ocağına gittik ben tartıldım 1 senedir belki de 1 sene ⅔ aydır falan 96/97 kilo çıkıyordum zaten 97 kiloyla hamile kalmıştım dün ilk kez uzun zamandır 94 gördüm 2 aydır doğum kilom gitmiş kızımın 1 aylık kontrolünde yaratıldığım da 99 dum şimdi emziriyorum ama emziriyorum diye de herşeyi yemiyorum iştahsızlık var yiyemiyorum acaba ne yapsam da biraz daha kilo versem yani ne yapabilirim diye düşünüyorum 🤔