Benim rahatsızlığından dolayı biz sütten kestik bebeğimi doktor karariyla bana doktor ilaç vermişti ek olarak göğüslerimi sımsıkı bişeyle korse gibi sardım hem ağrıyı hafifletiyor hemde sutun kesilmesinde yardımcı oluyor. Sağdıkça süt hormonunu tetiklersiniz. Çok kötü olupmastit olursanız doktora görmenizde fayda var