Avsininannesi15 kizlar 20 dakkadir bi anda instani kullanamiyorum giriyorum cikiş veriyor hemen. msj gonderemiyorum dm den sizdede oluyormu?
HazelK Avsininannesi15 ben girebiliyorum fakat yenilemek isteyince yenilenmiyor yavaş oluyo ve aynı hikayeler baştan sarıyor, bişeylik var sanırım
Avsininannesi15 Deletedmom99886 ya oyle değil şifreyi yazip giriyorum hemen cikiş veriyor yine giriyorum yine öyle. internet uzerinden giriyorum instaya giriyor ama ordanda msj gitmiyor
Avsininannesi15 Saafie yok kimse girmez zaten uygulamadan girilmiyor. web uzerinden giriliyor ordada dmdan msjlar gitmiyo
Avsininannesi15 HazelK uygulamadan hiç giremiyorum. web uzerinden girincede msj gonderilmiyor anlamadimki 🥴
Bal-Kaymak HazelK Bende de böyle sorun var. Bir tuhaf izlediğim storyler tekrar çıkıyor. Akıl yenileniyor ama yeni gönderi çıkmıyor. 🤷🏼♀️
Avsininannesi15 Mom0911 storyler değilde derdim dmdan msj gitmiyo bende uygulamada acmiyor web uzerinden gire biliyorum yanliz ordanda msj gitmiyo