Oglum 5 bucuk aylik surekli emzige alistirmaya calistim ama normal damakli emzik oyle aventinkini almad8m daha dogrudu esim 3 tane yanlis emzik aldi geldi bi tsnesine zar zor alistirdim derkem diger oglum 2 yasinda ucunu kopartmis baska emzik vermeye calistim 2 aydirda asla almuyor tukendim artik bide soyle bisey var emziksiz uyumuyor ama.emzigi agzina koyuncada emmiyor duruyor agzinda sadece dusuncede agliyor uyaniyor emmiyorda tuhaf biseu ya anlatamiyorum aventi alsam titarmi bu aydan sonra tutsa benim icim cok iyi oluyor ya 2 kucuk bebegim var