Gulizarr Songul9090 yazdıklarınızı okuyunca bende anlıyorum düşük olduğunu… Doktor korkuttu bizi yoksa ben anlamıyorum bu hastalık nasıl bişey
Zhnce Gulizarr yok yok içini ferah tut 7 cidden hicbirsey değil bebeklerde zaten deg4rlerin en normali 2 ile 5 arası Sizinki normalden çok az yüksek o sebeple korkmaya gerek yok ilaç tedavisi uygulanmadan takip edilir
Gulizarr 1anne_xd Siz hangi şehirdesiniz? Ben İstanbul dayım özel hastanelerde var acıbadem amerikan hastanesi mesela
1anne_xd Gulizarr hımm ben d.bakır cnm ya burda yok malesef heralde normalde yok diye biliyordum benim sürekli kontrole gitmem gerekiyor p yüzden fiş falan sıkıntı oluyor sadece devlette var burda
Ibrahim_06 Yaseoo bizden de kan aldılar oğlum 8 aylık troid sınırda çıktı 15 gün sonra tekrar gelin dediler sizinki kaç aylıktı acaba