Neslihan34 Herkese merhaba Benim oğlum gece uyurken hep üstünü açıyor. Sürekli kontrol etmek zorunda kalıyorum. Sizler nasıl çözüm buldunuz??
Caglaa Neslihan34 uyku tulumu. Cok rahat oluyo. Gündüz bile uyuycagi zaman ona koyuyorum boylelikle sürekli üstünü acti mi acmadi mi diye kontrol etmek zorunda kalmiyorum🌸
Hirabebek Neslihan34 bacaklarına çok sıkı olmayacak şekilde battaniye sarıyorum ben 😁 üstüne de normal Yorgun’unu örtüyorum
Hll Neslihan34 bide söyle düşünün belki bebeğinize cok fazla sıcak geliyordur o yüzden açıyordur üstünü ben kendi oğlumda bunu deneme yanılma yoluyla öğrendim
Deletedmom131 Neslihan34 Benim oğlum uyku tulumunu sevmiyor biz bu yüzden hala kombiyi kapatmadik gece üşümesin diye
ikikizannesi Bnm kizimda 5 aylik ust acmadan muzdaripken 1haftadir sirt ustu yatiriyorum yuzustu buluyorum
Aselmiran Neslihan34 benim oğlumda aynı bazen diyorum belki sıcak iki dakika hava alsın bı bakıyorum uyumuşum yavrum öyle kalmış 😯
babyboydoruk Uyku tulumu kesinlikle alın başka çaresi yok bunun 🙈 oğlum doğduğu günden beri üzerinde yorgan bırakmıyordu ve bu yüzden biz direk uyku tulumu kullanmaya başladık 😬
Balannesi Neslihan34 Kalın giydirmek evi sıcak tutmak tek çözüm 🤷🏼♀️ Bizim ki de 5 dk örtü tutmaz doğduğundan beri aynı 😂
Zeyyy Neslihan34 uyku tulumu başka çaresi yok 5.aydan beri kullanıyorum çok memnunum hele şimdi 11 aylık oldu ayak yerine kafayı koyuyo geceleri üstünde nasıl dursun battaniye🤭