Csemtna benim oğlum emziği emiyor ama baktıki bişey gelmiyor ağzından fırlatıyor hele ağladığında verdiğimde öğürüyo sinirli sinirli çekip atıyo hemen avent ultra softu o kadar da para verdim emzik emen çocuğu çok severdim olmadı pes ettim 😂 biberonda wee baby küçük cam şişe kullanıyor ve çok seviyor meme reddide yapmıyor şükür bazı bebeklerde biberon meme reddi yapıyormuş çünkü