Birprensesannesiii3850 Kızlar normalde hic adetim gecikmezdi ilk defa böyle bi durum yaşiyorum tarihinden 1 hafta veya bi kac gün erken olurdum ama bu ay 1 gün gecti üstünden. Test yaptim negatif bu arada belirtmek istedim. Normalmi var mi ayni durumu yaşayan
Tuba Birprensesannesiii3850 Bazen hava değişimi veya stresten falan da kaynaklı olabiliyor. Benimde bazen geciktiği oluyor🤷🏼♀️
Birprensesannesiii3850 Tuba ilk defa bu durumu yasadigim icin daha cok stres yaptim😂eşimi darlıyorum öyle bugunde hasta olmadim fln diye