Meryemaksa Kızlar 2. Ay aşısına gittiğimiz de kilomuz 5600 boy 57 çıktı kızım 3600 doğdu 3400 e düşmüştü sadece anne sütü alıyor ne yaptıysam mama içmedi sizce güzel almışmı hemşire hemen aşı yapıp gitti soramadık bile :/
Balogluubusraa Gayet iyi kilosu bizim de aynıydı. Anne sütü yetiyorsa mama niye vermeye uğraşıyorsun?
Meryemaksa Balogluubusraa ya etrafım daki arkadaşlarım illam gece mama ver güzel kilo alır diyor bende denedim kaç defa olmadı bıraktım , bu arada sağol yorumun için 😇
Balogluubusraa Meryemaksa mama içmesi iyi değil bu sefer geç acıkıyor seni emmez meme reddi olur falan Allah korusun. Kilo alan cocuga mama ne alaka yani boşver sen :)