umay2111 Kızlar merhaba dün kızımın ishal oluşuyla ilgili post açmıştım bugün doktora gittik bagirsakta enfeksiyon varmis ve çok kötü pişik oldu acayip ağlıyor altını açmaya korkuyorum ne yapsam geçer yardımcı olun lütfen 🙏🏻🙏🏻🙏🏻