Merhaba güzel anneler🌸 Geçen sene bu zamanlar mom’da doğum için Ekim anneleri diye bir post açmıştım beraber doğum beklemek için şimdiyse oğlumun doğum gününü bekliyorum binlerce şükür, hey gidi günler hey biraz nostalji yapmak istedim🙈 Kimler ekim’in kacinda doğdu? Yürümeye başladılar mı? Gelişimleri nasıl biraz sohbet edelim istedim🥰 Oğlum 20 Ekim doğumlu, emekliyor, tutunarak ayağa kalkıyor, sıralıyor, elinden tuttugumuzda yuruyor ama henuz yurumeye baslamadı. Baba, mama, hadi,bu, gel kelimelerimiz var🥰 Ya sizlerde durumlar ne? Hadi biraz sohbet edelim🥳🥳