Tgul Habibeasel16 hadi yaa.. Yavrum zaten normalde gazlı bide kabız.. Nasıl yapcam şaştım kaldım. Bugün sma + anne sütü icirdim yine gazlı kabızlığı çözülmedi.. Siz degistrdinz mi mamayi sonra?
mavilimor Tgul tabiki oluyor. Bebek yahu bu öyle aşırı aşırı kilo yoksa merak etmeyin p kilolar boy ile enerji ile atılıyor.
Tgul Irmo_17 anladım sağlık olsun yaoacak birsey yok biz elimizden geleni yaptık mı ona bakacağız.. Ben cok ağladım emmiyor diye cok careler aradım ama olmuyorsa olmuyormuş.. Peki siz hangi mamayi kullanyorsnz?
Irmo_17 Tgul oyle bosu bosuna uzdum kendimi bende ama her cocuk bir sekildr buyuyor ve artik mamalar cok gelismis sekilde sizde uzmeyin kendinizi 😊 biz baslarda sma optipro kullaniyoduk cok gaz yaptgi icin bebelac a gecis yaptik 4. Ayda cok memnunum
Habibeasel16 Tgul bugün değiştiricem doktorumuz evolvia nutriplus 1 önerdi onu denicem ilk hero baby mamasını kullanıcam sonra evolvia deniyecem
EmirAsaf44 Suzi-12 vallahi ben hem anne sütü hem mama kullanıyorum biberonuna su koyup ayrıca içiriyorum doğduğu günden beri hep verdim su 2 ay 9 günlük oğlum bugün kilosunu öğreneceğim en son 5.300 dü geçen ay
Tgul EmirAsaf44 öğrenince bana da söylermisinz. Bende hem süt hem mama hemde su veriyorum. Siz hangi mamayi kullsnyorsnz
Suzi-12 EmirAsaf44 aa çok şaşırdım su vermenize doktorunuz birsey söyledimi bu konuyla ilgili 6 ay su verilmez diyorlar eğer verilıyorsa bende yavaş yavaş başlayım kızıma
Ozge5555 Tgul sma optro iciyor benm bebegm de ama cok gaz yapti bizdede bnde degistrmek istiorm similac denicem bide
Bilgegamze Tgul ben hala meme artı mama gidiyorum sütüm baya azaldı diye son iki haftadır 130 cc iciyir evladim 5 aylik 7500 kg. Ilk bir bucuk ay hic kilo almadi ama bir rahatsızlığı vardi hicbir türlü beslenemedi hala ilk ay fotolarina bakarken ağlarım
DaisyMom Tgul 2 aylikken 4,4 bucuk civariydi.3.ayliktan beri sadece mama veriyorum.Suan 8 ay 1 gunluk.2 ay once 7.800 gramdi.Simdi 9 kiloya yakindir.160 cc iciyor bazense 180.2 aylikken 60 cc iciyordu.3 aylikken 90 cc.
Tgul DaisyMom bebeginizin kilosuna göre içmesi normal. Bebeginizin iki aylıkken içtiği miktar ile bebeğimin içtiği miktar aynı olamıyor kilo farki var ben dunden beri 100 ccye düşürdüm. sancisi olduğundan hep çok içmiş meger. Doktorumuz öyle söyledi.
DaisyMom Tgul evet oyle oluyor.O zamanlar bebegiminde gazi oldugunda deli gibi saldiriyordu.Zor donemler.
EmirAsaf44 Suzi-12 doktorlar herşey söylüyor valla annelerimizde bize zamanında vermiş çok şükür sapasağlamız bi sıkıntı yok ben oğluma hep veriyorum ciğerleri kurur yoksa mama da içiyor sonuçta hem anne sütü de alsa bence verilmeli su hayattır sonuçta