Basima gelen bir durumu anlatayım bebegim hadtnaedne çıktığında 3350 kg du anne sütü ile besledim ağlayıp duruyordu 2 gün sonra saglik ocagina gittik ve 3450 olmuştu 100 gram kıyafetler desek dedi sonra doktor kontrolüne gittik 3560 dedi ve yetersiz buldu mama ver dedi 3 saatte bir 20 dakika emzir sonra mama takviye et dedi yaptim ve aşırı ağlamalar ikinmalar basladi bebelac kullanıyordum ve baska doktora götürdük ve 5 günde 450 gram almis cok almis dedi buda onu rahatsiz etmis gaz sıkışması yapmış ilac verdi ve mamayı kes anne sütun yeter dedi