Tgul 120 150 ml çok fazla 2 aylık bebek için
bende o hatayı yaptım doktorumuz mama ile beslenen bebekler tam doyduklarını bilmiyorlarmış gibi bir cümle kullandı yanlış olmasın anne sütündeki gibi değil
siz 2 aylıkken 120 150 ml verirseniz hem midesi büyür hemde ilerleyen dönemlerde mama yetiştremezsiniz
ben kızıma söyle bir uygulama yaptım kızımda ağlıyordur ten taması yaptım saatini doldurana kadar Kucagımda sakinleştim mama saatnin bu saate oldugunu onu aç bırakmıycağımı güzel güzel konuşarak anlattım 1 hafta sonra ağlaması düzelei siz 2 saate bir veriyorsunuz 2 saate 90 verip öyle deneyin ağlaması belki gazı vardır ondanda olabilir