Msssmy Canım kendime ayırdığım bütün vakitler bana iyi geliyor,sadece bakım olarak değil kitap okuduğum az yürüyüşe çıktığım kahve icebildigim bütün zamanlar.Dogumdan sonra dördüncü ayımda farkettim saldığımı hemen toparlandım,iki üç güne bir cildime bakım yapıyorum,saçlarımı biraz kisalttirdim evde yalnız olsam bile gözüme kalem çekip pijamalardan kurtularak başladım.taytla tişört giy ama pijamalardan kurtul evet çok rahat evet içinde mutluyuz ama kıyafetlerin ruhu var sanki,çünkü insana yansıyor.Kendini daha iyi hissedersin eminim.