Bebeğim 10 aylık 4 aylıkken bi kez bal çalmıştım ağzına bişey olmamıştı ama vermedim sonra hiçbir zaman şimdi 10 aylık sadece bir parmak bal çaldım yüzünde kırmızı noktalar oluştu. Sanırım alerji yaptı. Sadece parmağımın ucu ile vermiştim pişman oldum ona da. Ne yapmalıyım doktora gitmeli miyim yoksa kendiliğinden geçer mi? Başına gelen anneler yardımcı olursa sevinirim.