YeniAnneIstanbul Nutellamm buzdolabi vestel, camisir makinesi arcelik memnunuz. Daha once bosch vardi o da guzel, ama arada asiri fark yok o yuzen daha uygun fiyatli olana yoneldik
EslemEva_23 Nutellamm beyaz eşya biraz şans işi gibi benim annem hep bosch kullanır maşallah hiçbir sıkıntı yok Kayınvalidem arçelik kullanır yıllardır kullanıyorum cok iyi dedi aldım ve hayal kırıklığı yaşadım suan arçelik duyunca sinirlerim tepemde geziyor bosch üstüne tanımıyorum