Urasmom merhaba benim bebegimde hastsydi 5. Günde tamamen gecti yaptıklarımı paylaşmak istiyorum ayağının altına sarımsağı ezip zeytinyağı ile karıştırıp 3 saat beklettikten sonra sürdüm bunu hergun yaptim başının ucuna soğan kestim karanfil batırdım bunu da hergun yaptim muzu ezdim 1 cay bardağı sıcak su ile karıştırdım içine 1 cay kaşığı keçiboynuzu pekmezi ve cay kasigindan biraz az tereyağı karıştırıp icirdim ertesi gün ıhlamur çayı icirdim ertesi gün nane çayı icirdim icine 3 damla limon sıktım dogalgazi aciyorum buhar makinem olmadi için kaloriferin üstüne havlu ıslatıp koydum ha birde yatmadan önce ağız mendillerini ütüleyip göğsüne yerleştirdim çok sıcak olmasın not: bitki çaylarını günde bir kere verdim ve karistirmadim bebegim 6 aylik olduğu için limon biraz gaz yapti gazlı bir bebekse limon eklemeye bilirsiniz