Iyi geceler Hanımlar En sinir oldugum soru ama kendi kendime soruyorum artik bebegim 50 günlük 1 saatte bir hatta bazen daha kısa sürede sürekli emmek istiyor önceden böyle degildi 2 saati buluyordu şuan yapışık ikiz gibiyiz bazen beni sömürdügünden cok halsiz kalıyorum birseyler yeme içme fırsatı bile bulamiyrum. Bezini kontrol ediyrum 5-6 dan eksigi yok fazlası bile vardır yani Anlamıyorum normal mi büyüdüğü icin mi sütüm mü az doymuyor Anlam veremedim, bir fikri olan varsa Anneler bana bi fikir verin 🙄