Bu aylarda diğer çocukların davranışları da çok normal, bir şey yapamayız maalesef ama ben olsaydım müdahale ederdim sanırım. Yani hadi sırayla oynayalım önce x, sonra y oynasın şeklinde. Çok zor durumda kalmadığım müddetçe de görüşme zamanlarından kısmazdım, sizin çocuğunuzun da hakkını aramayı, zorluklarla baş etmeyi öğrenmesi gerekiyor. Eve döndüğünüzde bununla ilgili canlandırma oyunları oynayabilirsiniz. Siz kendi çocuğunuz rolüne bürünürsünüz, çocuğunuz da o x çocuk olur. Bu gibi durumlarda nasıl davranması gerektiğini kendi hareketleriniz üzerinden göstermiş olursunuz.