Kubrakya Bebeğim 1,5 yaşında 3 gündür antibiyotik kullanıyor ve aşırı derecede pişik oldu alakası varmıdır ilaçla?yaşayan tecrübe eden var mı ? Nasıl geçer
Cheddar Kubrakya ebet antibiyotik pişik be ishal yapabiliyor. Hametan mavi olanı iyi geliyor. Geçmiş olsun
Peekaboo Kubrakya evet antibiyotik ve ishalden oluyor. Hemen yakıyor derisini. Bizim de öyleydi. Zeytinyağlı Kudret narı sürdüm. Geceden sürdüm sabah tamamen iyileşti. Aktarlarda satılıyor. Çok geçmiş olsun 🌸