Bebeğim 2 ay 20 günlük yenidogdugunda bile reddi vardı ve 1 buçuk aylıkken bitmişti güzel emiyordu sonra yine başladı geçi şekilde ne biberon alıyor ne meme yay gibi geriyor napıcam dermanın kalmadı ne Zaman düzelicek günümün bütün günü onu beslemeye çalışmakla geçiyor çok kötüyüm idrar yolu enfeksiyonu mu diyorum o da değil normal gayet