Aysenurtspnr96 Bebeğim 22 aylık kabız oldu bu nedenden dolayı çok zor kaka yapıyor sanırım poposu yara oldu 😔
TheBaby Aysenurtspnr96 Kaç gün oldu yapmayalı. Oğluma yaşamıştım 6 gün tutmuştu. Sonunda lavman yapıldı hastanede.