Merhaba Anneler. Benim 7 aylık bir bebegim var . Ve hiçbir şekilde hayatım boyunca adet düzensizliği yaşamadım. Doğumdan sonra da düzenli bir şekilde adet oluyordum . Lakin 2 aydır olmuyorum . Gebelik testi evde yaptım. Negatif çıktı. Sizce hamile olunduğu takdirde negatif çıkma durumu oluyormu . Başına gelen oldumu . Kan testi yapamıyorum. Bulunduğum yere hastane uzak. Evde yaptığım teste göre negatif olarak mı sizce degerlendirim .