Burcinmiray Merhaba anneler bugün 2 ay aşıları oldu bebeğim, aşıdan sonra uykudan gözünü açamıyor ateşi ve huzursuzluğu yok. Hemşire sadece ateş yapar demişti. Uyku da yapıyormu bu aşılar? hiç böyle olmamıştı😔
Klymeneninatlasi Burcinmiray bende bugün 4. Ay aşısına götürdüm oğlanın kafası uykudan kalkmıyor emiyor biraz bakınıyor uyuyor geri 🥲
KayraninAnnesii Burcinmiray dün 2 bacak 1 kol karma ve verem aşısı yapıldı, ateş yapar dedi yapmadı aşırı halsizlik var kafası omuzuma düşüyor uyuyor sürekli. Sordum doktora da gayet normal dedi hiç endişelenmeyin 3 gün banyo da yaptırma dedi 3 gün sonra koluna lif falan da sürmeden duru su ile yıka dedi ❤️
Deletedmom54554 Burcinmiray evet yapıyor cnm kimi bebekte ama.. bizde mesela huzursuzluk uykusuzluk yapmıştı
Klymeneninatlasi Burcinmiray neden anormal olsun ki ☺️ Biz bile tetanoz aşısı olduğumuz da ağırlık çöküyor ☺️
KayraninAnnesii Gdizal bende tedirgindim baya sabaha kadar başında nöbet tuttum ateşi çıkar diye çıkmadı bünyeden bünyeye değişiyor sanırım halsizlik oldu sadece çıkarsa da ateşi 38 üstü çıkacağını sanmıyorum.. calpol verdi bize sadece
Gdizal KayraninAnnesii evet bende calpolu bgnden aldim koydum eve isallah ihtiyac duymayiz cok minikler bir gunde 3aşi fikri cok tedirgin ediyor gercekten, darisi bizim atlatmamiza olsun🙏🏼
KayraninAnnesii Gdizal tabi bebeğim ağladıkça bende ağladım orada çok zor gerçekten inşallah hemen atlatırsınız ❤️