Daha önce de paylaşmıştım,yeniden paylaşıyorum.
Merhaba 4 aylık bir oğlum var süt alerjisi olduğu için şubat ayından beri biriktirdiğim 1-1.5 kg kadar süt heba olsun istemiyorum alerji doktorumuz 2 yaşına kadar diyetlere devam edeceğiz dedi bu sütü de vermememi söyledi bu sebeple aşağıdaki kriterlere uygun annelere sütümü verebilirim.
-erkek bebek sahibiyseniz (süt kardeşlik muhabbeti hayat bu belli olmaz oğlum ilerde süt kardeşiyle evlensin istemem)
-süt alerjiniz yoksa
-gerçekten ihtiyaç sahibiyseniz (sütüm var ama yetmezse kaygısıyla hareket edip gerçek ihtiyaç sahibi bebekleri aç bırakmayın lütfen)
-İstanbul da tercihen anadolu yakasında ikamet ediyorsanız ( ben bostancıda oturuyorum gelip alacak kişinin ya pazar sabah erken gelmesi ya da yakın çevrede oturması lazım ki buzluktan çıkarınca çözülmeden kendi buzluğunuza koyabilin)
lütfen bu başlığın altına yazın
uzman klinik psikologum; herhangi bir rahatsızlığım, düzenli kullandığım ilaç ya da sütleri sağdığım sürede kullandığım geçici bir ilaç, alkol sigara madde tüketimim yok sağlıklı ve dengeli beslenen biriyim ama isteyen olursa seve seve istediğiniz testleri de yaptırabilirim.
sevgiler